Komputer Buat Duit

Rahsia Komputer Buat Duit Pasif Untuk Anda

Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang

Ini benar-benar unik. Rahsia bagaimana orang gila cetak duit pakai komputer usang!
Orang gila cetak duit pakai komputer usang? Saya bagi tahu kamu. Pendek dan padat.
Saya cetak duit 4 angka pakai rahsia ini kurang dari 24 jam. Bagaimana? Nak tahu lebih lanjut?

Muat turun Preview
Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang
 
 
Muat Turun Preview "Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang"
[Sila lengkapkan data yang bertanda (*). Privasi anda keutamaan kami. Data anda tidak akan diniagakan].
1. Nama: *
2. Alamat e-mail: *
 
 

Daripada: Somoon Gomp

Tarikh:
Kepada:
Bakal Pencetak Duit Pakai Komputer Usang
 

 
Apa Ini? Duitkah Cetak Duit?

Sebelum anda teruskan pembacaan. Dengar sini dulu. Saya bagi tahu kamu. Ini bukan duit. Ini satu rahsia. Rahsia cetak duit. Rahsia orang gila cetak duit pakai komputer usang. Ingat! Duit akan habis tapi rahsia akan kekal sebagai wadah cetak duit untuk anda. Utamakan rahsia itu dan bukan duit!

Anda jangan gagau. Tak perlu gentar. Jangan takut. Ini bukan penyakit. Ini rahsia paling panas. Rahsia paling unik. Baru keluar dari relau. Pegang panas. Tengok panas. Hidu panas. Baca lagi panas. Sepanas-panasnya bagaikan nak meledak.

Anda gila?  Saya tahu anda bukan gila. Anda luar biasa! Tahniah. Anda bakal cetak duit pakai komputer usang. Saya bagi tahu kamu. Rahsia ini saya pakai. Selalu pakai pun. Kamu tahu? Kurang 24 jam saya cetak duit 4 angka! Kemudian 5 angka semuanya. Meningkat. Dan semakin meningkat. Bagaimana? Bagaimana? Bagaimana? Anda banyak tanya? Saya semakin suka. Sebab senang saya jelaskan. Tapi jangan banyak soal. Anda baca, anda tahu segalanya.

Rahsia orang gila yang hanya segelintir orang pakai. Apa dia? Saya bawakan kepada anda …

 

Saya Cetak Duit Lebat-Lebat

Dengan Rahsia Ini?

Sabar. Saya tahu apa mahu kamu. Seperti saya. Mahu duit! Mulai sekarang anda tak perlu meminjam-minjam lagi. Poorah dengan along? Nyah kau kad kredit! Tapi dengar sini. Satu amaran dari saya. Jangan berhenti kerja dulu. Biar anda betul-betul jadi gila barulah fikir untuk berhenti.

Tapi saya bagi tahu anda satu fakta. Dengar baik-baik. Dengan rahsia ini anda akan jadi siapa anda. Ini benar-benar hebat. Dashyat dan menggerunkan. Anda boleh cetak duit sendiri. Sebanyaknya. Ikut kemahuan anda. Macam saya. Saya cetak duit semahunya.

Bagaimana saya cetak duit? Dimana saya cetak duit? Bila saya boleh cetak duit? Semuanya terjawab dalam e-book ini. Ini benar-benar pelik tapi benar. Hah … semuanya saya cantumkan sekali. Dalam satu e-book. Dari A hingga Z. Semudah ABC. Sesenang 123. Siapa pun faham. Anak kecil 7 tahun pun tahu.

Ini pengalaman ‘first hand’. Tiada plagiat punya. Ini bukan bohong. Mari tengok sini dan anda fikirlah sendiri.

e-book ini tebal. 115 mukasurat. Dalam bentuk pdf 3,576 kb. Dalam bentuk word 5,003 kb. Tapi, saya bagi tahu kamu. Jangan tengok tebal. Usah lihat kapasiti. Pandanglah pada nilai. Hah … itu lebih penting. Sangat penting.

e-book ini mengandungi 12 bab. Menyentuh pelbagai poin mengenai rahsia cetak duit. Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang! Terperinci. Kemaskini. Sedia untuk diaplikasi.  … dan anda mula cetak duit!

 

Apa Ada Dengan e-Book Ini?

Macam Mana Ia Boleh Bantu Anda?

Inilah ‘FAQ’ yang ramai orang tanya. Mari saya jelaskan. Ramai yang mengeluh sebelumnya. Bagaimana ‘Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang’ boleh bantu anda? Apakah anda perlu jadi gila baru anda mampu cetak duit? Jangan keliru.

Lihat sini ... 

Bab 1 - Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang

Bab ini benar-benar hebat. Malah anda akan jadi gila dibuatnya. Saya perjelaskan sejelas-jelasnya. Apa makna 'gila' dalam e-book ini? Gila itu merujuk kepada siapa? Kenapa perlu jadi gila dan cetak duit banyak pakai komputer usang? Gila bagaimana yang sah dan laku di muka bumi ini? Terutamanya di laman maya? Bagaimana orang gila mampu ubah situasi melapetaka kepada keuntungan? Bagaimana orang gila macam saya cetak duit 4 angka kurang dari 24 jam? Hah ... saya tak perlu pergi jauh.

Baca bab 1 dan anda akan tahu segalanya.

Bab 2 - Kenapa Susah-Susah Bekerja?

Hah ... inilah bab yang paling dashyat. Anda akan takjub. Kerana apa? Anda akan tahu dan faham bahawa manusia perlu bekerja untuk segala sesuatu. Kecuali anda menang 'loteri', jangan harap 'yang pipih datang melayang, yang bulat datang bergolek'. Soalnya jangan berangan. Usah fikir tentang menang nombor ekor. Menangnya 1 dalam sejuta! Itu karut. Lagi dosa.

Bab 2 merangkumkan segalanya mengenai usaha dan keberhasilan. Tiada skim cepat kaya di sini. Tiada lembaran sakti yang boleh digunakan untuk kaya sepantas kilat. Tiada!

Soalnya apa yang anda perlu buat agar segalanya cukup. Masa dengan keluarga cukup. Wang perbelanjaan cukup. Kasih sayang cukup. Kesihatan cukup. Keperluan lengkap. Kebahagiaan mantap.

Bacalah bab 2 dan anda tidak akan kecewa.

Bab 3 - Apa Itu Pendapatan?

Bab 3 menjelaskan segalanya mengenai pendapatan. Dari mana pendapatan? Apa yang patut anda lakukan supaya ada pendapatan? Kenapa perlu ada pendapatan? Apa itu pendapatan aktif? Apa pula pendapatan pasif? Apa itu untung kasar? Apa untung bersih?

Yang hebatnya, dalam bab ini dijelaskan bagaimana orang gila mampu kaya raya hanya dengan komputer usang dan sambungan internet. Hah ... bagaimana? Apa mereka buat dengan komputer usang dan sambungan internet sehingga mereka mampu kaya?

Segalanya tersimpul di bab 3.

Bab 4 - Bagaimana Menjana Pendapatan?

Ini lagi dashyat. Segalanya saya atur rapi. Bukan semata-mata nak layan pembaca. Tidak. Saya susun rapi agar anda mampu melihat bahawa pendapatan itu boleh saja dari berbagai sumber. Eksploit kemampuan anda dan anda akan tahu bahawa segalanya yang ada disekeliling anda boleh dijadikan sumber pendapatan. Lubuk eksklusif untuk cetak duit. Terutama komputer usang yang anda miliki.

Kamu tahu, saya cetak duit bukan dengan komputer canggih. Cetak duit tidak perlu menunjuk-nunjuk. Tidak perlu perlihatkan yang anda ada android. Tidak perlu perlihatkan yang anda ada Samsung Galaxy Note. Tidak perlu tunjuk yang anda ada iPad. Huh ... tak perlu. Saya hanya pakai komputer usang. Noktah.

Bab 5 - Bagaimana Saya Boleh Cetak Wang?

Inilah bab yang sangat sentimental. Kamu tahu kenapa? Jangan fikir yang bukan-bukan. Ini tiada kaitan dengan apa yang sedang anda fikirkan. Tiada perkara yang menyalahi undang-undang di sini. Inilah rahsia yang disimpan rapi oleh orang gila bagaimana mereka cetak duit dengan senang.

Nak tahu? Baca bab 5 e-book Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang. Anda pasti terliru-liur sehabis baca bab ini. Mahu cuba ...

Bab 6 - Komputer Usang Cetak Duit Untuk Anda, Bagaimana?

Inilah rahsia orang gila buat duit aktif banyak-banyak. Mulanya 3 angka kemudian 4 angka, 5 angka dan terus meningkat. Rahsia yang bertapak di bumi nyata. Tiada angan-angan. Jangan fikir komputer usang hanya sesuai di bakul sampah. Tidak. Dunia orang gila menjadi nyata dengan komputer usang. Malah ramai orang siuman bertekad dan nekad mahu jadi gila kerana mereka terkasima dengan pendapatan orang gila. Kenapa? Bagaimana?

Jawapan mantap dan hebat ada pada bab ini.

Bab 7 - Pendapatan Aktif Membantu?

Apa itu pendapatan aktif? Dari mana pendapatan aktif? Apa kelebihan pendapatan aktif? Bagaimana pendapatan aktif dijana? Jenis pendapatan aktif yang macam mana serasi dengan cita rasa anda?

Ada orang yang menjadi kaya-raya dengan pendapatan aktif. Ada yang sekadar cukup makan. Alahai kesian. Ada pula yang hampir-hampir tidak cukup makan. Yang ironisnya ada yang hanya sekadar dapat sentuh saja pendapatan titik peluh sendiri.

Persoalannya, kenapa begitu? Kenapa ada yang kaya? Kenapa ada yang sekadar cukup makan? Kenapa ada yang hampir-hampir tidak cukup makan? Kenapa ada yang hanya sekadar dapat menyentuh duit titik peluh sendiri?

Bab 7 mengulas segalanya. Jangan lepaskan peluang!

Bab 8 - Apa Kelebihan Pendapatan Pasif?

Bab yang cukup lojik. Hebat dan dashyat. Kenapa ramai orang jadi kaya dengan pendapatan pasif? Apa yang mereka buat? Pendapatan pasif yang macam mana? Bagaimana supaya ada pendapatan pasif? Apa kelebihan pendapatan pasif? Siapa yang patut menjana pendapatan pasif? Di mana boleh menjana pendapatan pasif? Bila boleh jana pendapatan pasif?

Hah ... betul. Memang dashyat!

Jika anda belum gila dan mahu tahu rahsia orang gila cetak duit pakai komputer usang, saya tidak larang anda membaca bab ini.

Bab 9 - Rahsia Komputer Buat Duit Pasif

Bab ini paling kejam. Kenapa tidak, anda tidak diberi peluang untuk bernafas sesaat pun. Dengar sini. Di seluruh alam maya tersimpan khazanah. Harta karun. Dalam kata paling senang. Mudah dimengerti. Duit. Wang. Walau pun ramai orang cakap 'wang bukanlah segala-galanya tapi segala-galanya memerlukan wang'.

Persoalannya bagaimana nak gali duit ini? Bagaimana nak dapatkan wang itu? Apakah ada apa-apa alat yang boleh digunakan? Di mana boleh dapat alat tersebut? Apakah anda bijak menggunakan alat tersebut? Bagaimana memilih alat yang paling efaktif?

Huh ... persoalannya banyak sekali. Tapi jangan gusar sebab segalanya terjawab pada bab ini.

Bab 10 - Ledakan Akaun Anda Dengan Duit Pasif

Rahsia besar ada di sini. Bagaimana membina aliran pendapatan tanpa henti? 24 jam sehari/7 hari seminggu!

Ketahui 137 cara ledakkan akaun bank anda hari ini. Anda boleh mulakannya sekarang juga. Mulakan dari bilik tidur. Atau anda mulakanya dari meja makan di dapur anda. Sesuai kemahuan anda.

Bagaimana caranya? Tersimpan rapi sebagai rahsia seumur hidup sehingga anda membongkarnya dengan sendiri.

Bab 11 - Bebaskan Diri Anda Dari Belenggu Hutang, Bagaimana?

Rahsia paling efaktif ada di sini. Rahsia bagaimana membebaskan diri dari belenggu hutang dalam masa yang paling pendek.

Bagaimana melangsaikan hutang ratusan ribu ringgit dalam masa yang singkat? Lunaskan semua hutang-piutang. Bebaskan diri dari tekanan dan beban hutang selamanya.

Katakan 'tidak' kepada hutang!

Bab 12 - Ajar Seseorang Memancing Dan Aia Akan Hidup

Ini rahsia paling praktikal untuk cetak duit lebat-lebat. Tuai apa yang disemai. Ada 3 faktor penting untuk menentukan kejayaan seseorang.

Apakah faktor-faktor tersebut? Bagaimana faktor-faktor itu mempengaruhi kejayaan seseorang? Bila faktor-faktor ini sesuai digunakan? Siapa yang patut menggunakan faktor-faktor tersebut? Apakah faktor-faktor itu benar-benar berkesan?

Semuanya terjawab pada bab ini. Anda benar-benar rugi jika tidak mengetahuinya.

 Segala rahsia ini terhimpun di sini ...

 

 

Apa Kata  Mereka Yang Sudah Cetak

Duit Lumayan Ikut Landasan Ini ...

 

 

Tidak perlu ulasan. Segalanya tersimpul kukuh. Bukti nyata kehebatan Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang. Siapa cakap komputer usang tidak dashyat? Komputer usang dashyat. Memang dashyat. Dashyat mencetak duit. 

Berapa umur anda? Siapa anda? Apa status anda? Di mana anda tinggal? Apa jantina anda? Apa kerja anda?

Jangan pedulikan itu semua. Rahsia ini unik. Luar dari biasa. Luar biasa! Rahsia orang gila cetak duit lebat-lebat. Rahsia tanpa sempadan. 

Semua orang boleh pakai. Dan mampu cetak duit. Orang gila boleh. Orang separuh gila boleh. Apa lagi kalau orang bukan gila. Lagilah boleh. Ini benar-benar hebat.

 

Nak Dengar Pengalaman Penulis Cetak Duit

Pakai Rahsia Ini ... ?

Pengalaman ini cukup menyayat emosi dan perasaan. Jiwa lagilah tersayat. Apa tidaknya. Sebelum penulis menemukan rahsia orang gila ini, penulis ibarat 'segan hidup, mati tak mahu'. Kenapa?

Bacalah ... 

Melapetaka vs. Keberuntungan

Tahun 2012, saya rasa adalah tahun paling melapetaka buat saya. Maaf. Bukan buat saya saja. Tapi buat isteri saya juga. Heee ... sebenarnya saya dah nikah-khawin lebih 21 tahun yang lalu. Berapa isteri saya, anda tak tanya? Saya masih ada satu orang isteri dan terus bersetia bersama-sama dengan isteri sampai saat ini. Susah senang kami tetap bersetia bersama-sama diikat dengan anak-anak. 'Gue cakap lu'. Saya ada 3 orang anak. Seorang lelaki dan selebihnya perempuan. Hah, lupa pula. Kemalut tahun 2012 melibatkan anak-anak saya jugalah. Kami sama-sama hadapi melapetaka tersebut. Melapetaka ekonomi keluarga yang paling teruk. Entah kenapa segala duit dan wang-gemuwang merudum entah ke takat mana. Paling teruklah beb. Saya cakap kamu. Malu nak mengaku. Tapi ini adalah pengalaman ...

Entah bagaimana, muncul pula otak geliga separuh gila yang ada dalam kepala ini. Dalam bab ini, issssk. Tersentuh pula emosi gila ni. Kadang dalam gila pun adalah juga emo. Maaflah ya. Tapi tak apa, sebab saya dah tulis tajuk bab ini besar-besar buat tatapan dan mungkin iktibar kalau bukan panduan. Beginilah ya. Yang baik jadikan panduan, yang 'busuk' jadikan sempadan. Yeeeep ... horeee! Entah apa-apa, baik baca kisah seterusnya.

Berbalik kisah melapetaka tahun 2012 tadi. Saya sebenarnya suka membaca surat-surat khabar. Adalah lihat-lihat iklan. Mana tahu ada iklan-iklan yang bersifat 'ala khazam'. Maklumlah sarat dengan finance problem. Segala sesuatu dah tak ada lagilah. Kalau ada pasti hati gila-gila ini merapu tak tentu hala. Makna kata, pasti saya akan tukar semuanya jadi duit. Pasal emas, nasib baiklah keluarga kecil saya tak 'tanam' emas jadi tak adalah masuk keluar kedai pajak gadai.

Pagi itu saya gembiranya bukan main. Sehingga bersiul-siul lantang mengalahkan burung murai bersiul dipagi hari. Isteri dan anak-anak bukan main terpesona dengan sikap gila saya pagi itu. Saya sengaja merahsiakannya.Sebenarnya saya ada menerima panggilan telefon dari seseorang pada petang hari semalam. Orang ini nak janji mahu jumpa saya pagi ini. Mahu bagi duit? Hah ... bagi duit? Yalah tu!

Dalam tunggu-menunggu, orang yang tidak dikenali muncul juga akhirnya seperti yang dijanjikan. Wah, memang benar-benar gembira hati ini. Isteri dan anak-anak turut tertegun. Ini kalilah. Setelah segala-galanya dirunding dan dipersetujui, maka duit sebanyak $7500.00 bertukar tangan. $7500.00 waktu itu bukannya sedikit. Musim susah bro, berapa jumlah duit pun anggap banyak. Bayangkan dengan keadaan saya yang hidup-hidup mati tanpa duit seringgit pun! Adalah dua tiga sen sekeping-sekeping dalam kantung usang. $7500.00! Dengan jumlah itu ... Banyak ohhh! Gembira beb. Isteri dan anak-anak lagilah gembira. Bukan main lagi pagi itu. Melapetaka berubah gembira dan ceria.

Lalu apa yang berlaku sebenarnya? Kenapa orang yang tidak dikenali dan baru menghubungi sekali melalui telefon terus serah duit? Inilah idea orang gila.

 

Kalau Dah Boleh Cetak Duit Lebat-Lebat

Buat Apa Susah-Susah Jual Rahsia Ini Lagi?

Inilah soalan yang paling saya suka. Kenapa? Saya ada banyak jawapan. Saya boleh jawab anda dengan bukti. Tapi saya fikir itu tidak membantu. Saya tahu fokus kita. Anda dan saya mahu cetak duit banyak-banyak, bukan? Kenapa tidak fokuskan usaha dan komitmen anda kepada objektif utama?

Saya tahu anda faham dengan istilah perkongsian. Dalam e-book Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang, telah saya 'lakar' dengan satu perkataan biasa tapi mempunyai makna yang luar biasa. Iaitu lakaran perkataan 'PERKONGSIAN'. 

Kenapa?

Saya jelaskan. Mudah dan padat.

Semua manusia di muka bumi ini tidak sama. Unik. Tapi sering kali masalah yang dihadapi agak serupa. Masalah utama yang menjadi bebanan hampir setiap saat ialah 'masalah kewangan'. 

Motif saya. Sekurang-kurangnya saya boleh berkongsi satu rahsia yang memang terbukti. Pernah saya pakai dan berkesan. Pernah orang lain pakai dan juga efaktif. Boleh dipergunakan untuk meringankan masalah yang sedang dihadapi. Atau yang sudah sekian lama dihadapi.

Kenapa tidak beralih dan aplikasikan 'Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang' untuk menangani permasalahan kewangan anda.

Sekarang juga.

 

 

Rahsia Yang Mampu Ubah Keadaan

Melapetaka Kepada

Keberuntungan! Bagaimana?

Saya tak akan buang masa anda di sini. Berikan saya 60 saat dan saya akan singkapkan kepada anda bagaimana 'Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang' mampu mengubah keadaan melapetaka kepada keberuntungan.

Dengan sini ...

Hanya tinggal 56 saat saja lagi ...

Lihat sini dan anda akan tahu segalanya:

Ubah Keadaan Melapetaka Kepada Keberuntungan

Satu lagi pengalaman hidup saya. Kenapa saya ambil pengalaman hidup saya sendiri? Sebab saya mengalaminya sendiri. Saya fikir pengalaman ini hampir sama dengan kebanyakan orang di luar sana alami. Pengalaman lojik. Bukan sekadar pengalaman ideal. Tapi pengalaman di bumi realiti.

Beberapa tahun yang lalu keluarga saya mengalami kesusahan. Maksud saya ahli keluarga yang sangat saya kasihi meninggal dunia. Lalu apa? Jangan risau, mari saya teruskan. Sementara dalam perjalanan ke rumah, seorang kawan mendekati abang saya dan menyerahkan sekeping kad. Rupa-rupanya kad itu ialah kad perniagaannya. Sampai takat ini saya fikir anda sudah mampu meneka apa, bukan? Ya benar. Perniagaannya ialah menjual dan membekal keranda! Patutlah dalam orang susah pun kawan tadi itu masih dalam senyum. Senyum meleret pula tu. Ok, noktha.

Inilah yang saya maksudkan. Dalam keadan 'melapetaka' pun orang 'gila' mampu mengubah keadaan tersebut kepada duit. Duit beb. Ha, saya nak tanya. Anda mahu duit atau tidak? Semua orang perlukan duit. Jangan kata tidak. Budak umur 3 tahun pun dah tahu apa itu duit malah sudah pandai merengkek jika tidak diberi duit.

Semuanya tersimpul rapi hanya di sini: Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang.

 

Dapatkan Rahsia Ini Sekarang Juga




Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang


EDISI TERHAD! Ini tawaran gila-gila. Ia akan ditutup pada bila-bila masa daripada sekarang.  Sebelum terlambat, klik terus imej "Tempah Sekarang!" di bawah dan ketahui rahsia paling unik ini.

Ini dia Pembongkaran Rahsia Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang, rahsia yang belum pernah dibongkar seumur hidup anda.

Berapa harganya?

RM99 ... tidak perlu bayar

RM79 ... tidak perlu bayar

RM59 ... tidak perlu bayar

Untuk Edisi Terhad, hanya: RM39 SAHAJA

TAWARAN GILA-GILA: Jika anda buat tempahan dan bayar dalam tempoh 24 jam, anda hanya perlu bayar RM29 sahaja. Tiada kos tersembunyi.



Dengar sini. Ini berita buruk! Kuota TERHAD. Klik untuk tempahan segera.

Semoga Suksess Selalu

Best regards

 

Somoon Gomp


©2013, komputerbuatduit.webs.com. All rights reserved.
Any unauthorized duplication of this website is strictly prohibited. Violators will be prosecuted.
Copyright